DinieJamz (more...)

( The best thing about me is you. )
Photobucket
DYDY, Fluent in bullshit. Outdoor enthuasist.
ninie_14@msn.com(blogger)
140891180481

( Don't waste your time here, move along. )
( Tagboard )


Monday, November 19, 2012, 11/19/2012 12:04:00 AM

Mungkin air mata aku tidak ada yang hiraukan. Aku sedar aku melakukan banyak kesalahan, aku bukan lelaki yang lagi teristimewa. Aku hanya pinta sesuatu yang agak sukar untuk kau memahami. Bukan sengaja aku untuk menambah masalah bagimu. Kadang kala, Aku diibarat baju yang lama hanya menunggu masa untuk dibuang. Aku masih mempunyai perasaan, yang hanya aku saja dapat merasa. Aku sering merasa amat kesunyian, aku rasa aku tidak dapat meluahkan perasaan ataupun menceritakan sesuatu kepadamu lagi, . Perjalanan kita berdua masih lagi tinggal tanda tanya. Sering, aku ingin berbicara terhadap mu tanpa kita berdua merasa segala emosi yang negatif. Ye lah, hati ni kan masih lagi sayang. Aku ingin kejujuran walaupun aku tahu kejujuran itulah akan menghampakan diriku sendiri. Entah lah, aku tahu aku bukan mereka, yang sentiasa dapat menggembirakan kau tanpa melakukan benda yang akan membuat kau kecewa. Tapi.. Kalau hati aku ni sudah memilihmu macam mana eh? Kau masih mempercayai bahawa aku tidak akan dapat memahami keadaan mu. Aku berharap satu hari nanti, kau akan tau betapanya langit itu tinggi dan bumi itu rendah. Aaaaaing. Taklah, satu hari nanti kau akan tahu walaupun kata kata ku amat kasar dan sering aku melafaskan benda tak patut, aku lah lelaki yang tidak berputus asa dan sentiasa menunggu mu. Itu pun kalau kau belum bertemu dengan yang baru.. I love you,still. Thats all you need to know.